torsdag 24. april 2008

Hei igjen !!!!

Jada, jeg lever fortsatt....... Det er vel dette som kalles kunstpause,eller.....?
Mye har skjedd siden siste innlegg; Jeg har avsluttet mitt arbeidsforhold der jeg ofte hadde "ferie", og har fått nytt arbeid i en bedrift som jeg stortrives i !!! Variert arbeid, godt betalt, og kun den ferien jeg ønsker selv... Det er godt å kunne glede seg til å gå på arbeid hver dag !!!
Min kone har også mistet en bror, og jeg en svoger. Meldingen kom like før jul, så jula er vel litt diffus for oss alle. Var liksom ikke så mye å glede seg over lenger... Jeg har iallefall lært at det ikke hjelper så mye å leve sunt og passe seg for fet mat, alkohol etc. Ingen garanti for at du legger på noen år ved f.eks å slutte å røyke.. Mitt motto har lenge vært; Lev mens du kan, i morgen kan det være for seint !!
Har nå bestemt meg for å fjerne den engelske versjonen av bloggen. Krever for mye tid og er lite besøkt. Blir litt feil når jeg ikke orker å skrive innlegg fordi jeg også må oversette til engelsk !! Får heller prøve å få skrevet litt mer på morsmålet mitt.
Har en stund tenkt på å skifte ut "utsiktsbildet" mitt, men det blir jo aktuelt igjen nå. Får prøve å ta ett høst eller vinterbilde når den tid kommer. Trenger vel også en "vår-rengjøring" ellers på bloggen med bl.a. fjerning av litt gammel unyttig reklame.
Vel dette får holde som "intro" for denne gang. Som en av våre nye landsmenn skrev på butikkdøra da han skulle ut en tur : Kommer plutselig tilbake !!

1 kommentar:

julie sa...

heisann pappa:)kuuuul blogg;p

klemziii julieee:)