onsdag 4. juli 2007

Hello fans, I`m back again !!!

Jeg satte som mål å få skrevet litt mer i bloggen før sommeren tok slutt, og klarte det !! Har fått en liten ferie nå (ikke etter eget ønske,nei) og får prøve å nyte været så godt jeg kan ( blå himmel, litt vind og 24,5 grader celsius i skyggen....). Skal ha min egentlige ferie neste uke + to uker i august. Da flyr vi til Rhodos !!! Gleder meg, men gruer meg litt også. Det kan bli utrolig varmt der i august har jeg hørt... Men hvis sommeren fortsetter med varme HER vil ikke overgangen bli så stor.
Min eldste datter blir hjemme ser det ut til, så da blir det greit med hunden og kattene. Har ikke helt sansen for å plassere hunden i kennel, iallefall ikke som valp.. Hun begynner forresten å bli ganske stor allerede. Fortsatt lærevillig, og vil gjerne ha mye kos og oppmerksomhet. Hun er svært engstelig for at vi skal komme bort fra henne når vi går tur og hun får være fri. Går sjelden mer enn ti meter unna oss, og får nesten panikk hvis hun har klatret opp på en bergknaus og ikke finner veien ned igjen med en gang ! Det er jo positivt for hun kommer ikke til å stikke avgårde på egen hånd....
Det får være nok for denne gang, må ut å nyte sola en stund så jeg får litt grunnlag før sydenturen.

Ingen kommentarer: